Повернення та обмін
Ми знаємо, як складно підібрати взуття без попередньої примірки. Саме тому команда Sandalini зробила все можливе, щоб обмін товару або повернення коштів були зручними для вас.
Нагадуємо, що на більшість товару діє 2 види гарантії:
- Законодавчо закріплена гарантія в 14 календарних днів, під час якої ви можете вільно повернути або обміняти товар, якщо він немає виражених ознак використання.
- Гарантія магазину Sandalini на деякі види товарів, що включає 30 календарних днів з моменту придбання товару. У цей час ми гарантуємо ремонт товару або повернення грошей у разі, якщо виявлено якийсь виробничий брак.
Процедура обміну товару або повернення коштів включає обов'язкове попереднє повідомлення наших менеджерів про бажання обміняти товар або повернути його (отримавши гроші назад) по телефону, Viber або Telegram. Повідомлення слід зробити якнайшвидше, обов'язково переконавшись, що воно прийняте. Далі – дотримуйтесь інструкцій менеджера.
Які товари підлягають поверненню:
- Товар без дефектів за наявності розрахункових документів, оригінальної упаковки без пошкоджень та слідів використання може бути повернутий або обміняний протягом 14 календарних днів з моменту отримання.
- Товари, дефекти яких мають ознаки заводського браку, можуть бути обміняні або повернені через 14 днів з моменту отримання. Деякі товари магазин зобов'язуються ремонтувати або обміняти протягом 30 календарних днів (уточнюйте у менеджера при оформленні замовлення). Товари з виробничими дефектами обмінюються тільки в тому випадку, якщо у них немає слідів післяпродажної експлуатації, є заводська упаковка, розрахункові документи, ярлики, бирки. Обмін такого товару здійснюється після вивчення товару у магазині чи точці продажів. Після підтвердження наявності дефекту клієнт може вибрати між обміном на аналогічний товар або поверненням коштів на рахунок, з якого було здійснено платіж, тим самим способом, яким було здійснено оплату.
- Вартість повернення товару, що не підійшов, несе клієнт. Повернення товару неналежної якості здійснюється безкоштовно.
- Клієнт може здійснити повернення товару, використовуючи сервіс "Нова Пошта. Повернення товару" за адресою найближчого відділення.
- Повернення коштів здійснюється на рахунок, з якого було здійснено платіж, протягом 14 календарних днів з моменту отримання повернутих товарів у магазині або після отримання повідомлення від клієнта про дефекти товару.
Причини, через які вам може бути відмовлено у поверненні коштів або обміні товару:
- Товар без виробничих дефектів отримав пошкодження або втрату зовнішнього вигляду після продажу з вини покупця;
- Зіпсована або відсутня заводська коробка або упаковка;
- Відсутні докази (чек, відеозапис, інформація служби доставки), що товар був куплений у мережі магазинів Sandalini;
- Сплив гарантійний період 14 днів (для взуття, сумок без дефектів) або 30 днів (для взуття з дефектами);
- Взуття, призначене для одного сезону, носилося в інший, через що втратило свої властивості;
- Форсмажорні обставини, прописані в розділі "Публічна оферта".