Гарантії
Мережа магазинів Sandalini працює для вас, надаючи всі необхідні гарантії, прописані в українському законодавстві. Основним документом, який регламентує відносини між магазинами та покупцями, є Закон України "Про захист прав споживачів" у його чинній на день здійснення покупки, обміну чи повернення товару редакції. Ознайомитися з цим законом ви можете на офіційному сайті ВРУ, користуючись цим посиланням.
Ключові гарантійні обов`язки Sandalini перед вами:
1. Мережа магазинів Sandalini приймає претензії щодо якості товару за наявності товарного чеку або іншого підтвердження здійснення покупки у одному з магазинів Sandalini (відеозапис, електронний чек тощо). Обов`язковою умовою розгляду звернення є наявність товару та його оригінального пакування.
2. Дефекти, що не впливають на споживацькі властивості товару, можуть бути усунуті продавцем шляхом ремонту.
3. Взуття, сумки, аксесуари куплені в магазині Sandalini, мають гарантійний термін від магазину 14 календарних днів з моменту продажу або з початку відповідного сезону:
- Зимовий сезон — з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон — з 15 травня по 15 вересня;
- Весняний сезон — з 15 березня по 15 травня;
- Осінній сезон - з 15 вересня по 15 листопада.
4. Протягом зазначеного у пункті 3 гарантійного терміну та за виконання умов, вказаних у пункті 1, мережа магазинів Sandalini здійснює безоплатний ремонт, обмін товару чи повернення грошей, якщо пошкодження мають ознаки заводського браку чи були завдані за вини магазину. В разі недотримання сезонності при використанні товару, претензії щодо його якості чи властивостей не приймаються.
Гарантія НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на:
- Перелік товарів, що не підлягають поверненню чи обміну, вказаний у Законі України "Про захист прав споживачів" зі змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1317 (1317-2003-п) від 20.08.2003, N 1642 (1642-2004-п) від 13.12.2004, N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005;
- На фурнітуру, змінні устілки, набійки, змінні елементи;
- На засоби по догляду за взуттям та шкіряними речами;
- На уцінене взуття, що має виробничі чи інші дефекти, на які вказано покупцеві до продажу;
- На взуття, сумки та аксесуари, що експлуатувалися неправильно, отримали дефекти через експлуатацію, сушіння чи інші дії покупця. Гарантія не поширюється на хімічні та механічні ушкодження, які товар отримав після покупки;
Здійснюючи покупки в інтернет-магазині чи фізичній точці продажів ви автоматично погоджуєтеся з цими гарантійними правилами, публічною офертою та даєте згоду на обробку, зберігання та використання своїх персональних даних.